La Nova Mar Bella

Platges, Semiurbana
Aquesta és la penúltima platja de Barcelona en direcció nord abans d’arribar al recinte del Fòrum. La sorra és de gra mitjà i l’entrada al mar és una mica pronunciada. Disposa de tot tipus de serveis, inclòs el de biblioplatja a l’estiu.

De les platges que es van crear a Barcelona amb motiu dels Jocs Olímpics del 1992, aquesta és la que quedava més allunyada del centre de la ciutat. Era l’última a la banda de llevant fins a la nova remodelació de la ciutat, aquesta vegada amb motiu del Fòrum de les Cultures, l’any 2004, quan es van condicionar noves platges que es trobaven abans de la desembocadura del riu Besòs.

Està situada entre les platges de la Mar Bella i de Llevant, davant de la zona comercial i residencial coneguda com a Diagonal Mar. Tot i estar una mica allunyada del centre, està molt ben comunicada i, com les altres, ofereix tot tipus de serveis. Durant la temporada estiuenca disposa de dos bars i d’un servei de biblioplatja. Té una longitud d’uns 500 metres, sorra de gra mitjà i un cert desnivell a l’entrada al mar.

La platja disposa d’un servei de voluntaris per a persones amb mobilitat reduïda que ofereix rampes per arribar fins a l’aigua, dutxa amb cadira, vestidor adaptat, grua elevadora i cadira amfíbia per al bany. El servei està disponible durant els mesos d’estiu.

  • Longitud: 500
  • Amplada: 42
  • Tipus de sorra: Mitjana
  • Onatge: Onatge suau
  • Certificat de qualitat Bandera blava : S
  • Com arribar-hi: Amb cotxe pel passeig Marítim. Amb metro: Poblenou de la L4. Amb autobús urbà.

Serveis

Accessible per a persones amb diversitat funcional

Activitats esportives

Aparcament

Bany

Creu Roja

Dutxes

Lloguer gandules

Lloguer para-sols

Mitjans de transport

Port proper

Accessibilitat

Classificació de l'espai accessible
Disposa de facilitats per a usuaris amb cadira de rodes
Disposa de facilitats per a persones amb mobilitat reduïda
No disposa de facilitats per a persones amb hipoacúsia / per a hipoacúsics
No disposa de facilitats per cecs i deficients visuals
Observacions
Aparcament reservat
Accés adequat
Passarel·les
Dutxes adaptades
WC adaptats
Tipus d'inspecció
No Validat
QUÈ HI HA AL VOLTANT?
La Nova Mar Bella
  • La Nova Mar Bella

  • Adreça:Passeig M;arítim del Bogatell, s/n

  • 08002 Barcelona

  • Barcelona / Barcelona

  • La Nova Mar Bella
  • La Nova Mar Bella

  • Adreça: Passeig M;arítim del Bogatell, s/n

  • 08002 Barcelona

  • Barcelona / Barcelona

  • Telèfon:807 117 222

  • E-mail:info@barcelonaturisme.com

  • Web:http://www.barcelonaturisme.com/wv3/es/

També et pot interessar
Grand Tour de Catalunya
Grand Tour de Catalunya